Naprawa wysyłkowa

Wysyłkowa naprawa telefonów

Naprawa wysyłkowa to doskonałe rozwiązanie dla tych, którym brakuje czasu oraz dla osób spoza Trójmiasta. Dzięki naszej usłudze oddasz telefon do profesjonalnego serwisu, nie tracąc ani chwili. Wysłany przez nas kurier odbierze telefon z miejsca, które wskażesz. Gdy urządzenie do nas dotrze, przeprowadzimy jego dokładną ekspertyzę i sporządzimy kosztorys naprawy. Jeśli go zaakceptujesz, nasz serwis  wykona niezbędne prace, wymieniając podzespoły, które uległy uszkodzeniu. Po naprawie telefon wróci do Ciebie również za pośrednictwem firmy kurierskiej, przesyłkę będziesz mógł odebrać w dowolnie wybranym miejscu.

Zobacz, jak wygląda opcja naprawy wysyłkowej  krok po kroku:

  1. Wypełniasz formularz znajdujący się na stronie.
  2. Starannie pakujesz telefon i nadajesz go kurierem do nas.
  3. Sporządzamy wstępną wycenę naprawy, którą jesteśmy w stanie wykonać na podstawie otrzymanych od Ciebie danych, i wysyłamy do Ciebie informację o spodziewanych kosztach.
  4. Jeśli je zaakceptujesz – wykonujemy twoje zlecenie.
  5. Telefon naprawiamy w ciągu 1–3 dni roboczych. (W zależności od aktualnie dostępnych części).
  6. Odsyłamy naprawiony telefon kurierem.

Pracujemy od pn. do pt. w godzinach: 10:00 – 18:00. Masz pytania? Zadzwoń do nas – nr telefonu: 733 246 286.

google logo